Neexistuje pro mně jeden dárek, který bych považovala za nejkrásnější. Nejkrásnějšími dárky jsou pro mě ty spontánní a upřímné - malým čokoládovým srdcem počínaje, možností být součástí něčeho tak skvělého, jako je tento projekt konče.
Lístek na fotbalové derby mezi Realem Madridem a Barcelonou byl ale superdárek určitě :)
První hračkou, kterou si při této otázce vybavím je plyšová ovečka, kterou jsem dostala jako dárek k narozeninám (ovečku mám dodnes, teď už to není pouze hračka, ale také vzpomínka).
Vybrat jednu vzpomínku je takřka nemožné. Ráda vzpomínám na každou příležitost, kdy jsem jako modelka měla díky PMST možnost poznat různé kouty světa - za což PMST i ostatním agenturám patří můj obrovský dík - ale nádhernou vzpomínkou je i každá chvíle prožívaná s rodinou a přáteli.
Záleží na tom, za jakého pohledu zodpovídám tuto otázku. Mé nejoblíbenější místo pokud jsem zrovna šťastná je to, kde se v danou chvíli cítím skvěle a každé místo, kde jsem mezi přáteli. Pokud jde o místo, když mi není zrovna veselo, volím odlehlou část přírody, daleko od civilizace a všech problémů.
Mým idolem z dětství byly určitě všechny všemožné princezny i neprincezny, které i přes nepřízeň osudu získaly své zasloužené štěstí. Ze současných idolů za největší považuji svou maminku a babičku - obě mají můj obdiv a respekt (i když to tak mnohdy nevypadá).
Za jednu z nejšťastnějších událostí poslední dobu určitě považuji absolvování prvního ročníku vysoké školy a konečně (snad) zasloužené volno.
Jednoznačně HAPPY LOOK.
Věřím, že budoucí sny se nemají prozrazovat nahlas, aby s nich nevyprchalo snové kouzlo. ;)
Znovu HAPPY LOOK. Díky tomuto LOOKu jsem měla možnost se zase vrátit do role malé a rozpustilé holčičky.
Připravovaný ROYAL LOOK - dokazuje, že není zapotřebí zámku a titulu k tomu, aby byla dívka princeznou.
Celé focení pro EU MODELS bylo zábavným a veselým zážitkem.
20% fairy, 30% angel, 50% happy
Za svůj nejlepší módní úlovek považuji šatičky světové módní značky Calvin Klein.
2015 © EU Models. ALL Rights Reserved.Created by YP. | počet přístupů